Doprava zdarma: Pri nákupe nad 40 eur máte od nás dopravu zadarmo.

Najčastejšie otázky

 

Kde sa nachádza môj balík?

Balíček po odoslaní ich do 2 až 3 dní doručený, najdlhšie však do 3 pracovných dní. V prípade meškania zásielky nás prosím kontaktujte na emailu info@freshgear.sk.

Tu môžete kontaktovať priamo dopravcu: (prosím pripravte si číslo zásielky z emailu)

Slovenská pošta: 0850 122 413 (v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hod.).

Zásielkovňa - výdajné miesta: +421 221 201 135 (v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hod.).

 

Nevyhovuje mi veľkosť, mám záujem o výmenu / vrátenie?

Všetok tovar nám môžete vrátiť alebo vymeniť do 14 dní bez udania dôvodu od vyzdvihnutia zásielky. Nič za vrátenie alebo výmenu tovaru si neúčtujeme.

Pre vrátenie alebo výmenu tovaru, nám prosím napíšte na email: info@freshgear.sk

 

Aká doprava je najlepšie pre rýchle doručenie tovaru?

V prípade, že chcete najlacnejší dopravu a nechcete na kuriéra čakať doma, než so zásielkou príde, tak je najlepšie zvoliť doručenie balíčka na výdajné miesto.

 

Musím byť registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

Nie, nemusíte. Stačí vybrať tovar, zvoliť dopravu a platbu a odoslať objednávku.

 

Nestihnem si zásielku vyzdvihnúť, môžem si ju nechať predĺžiť?

Áno, po kliknutí na odkaz pre sledovanie zásielky, ktorý sme vám zaslali, sa dostanete na web prepravcu, tam na pár kliknutí si ho môžete predĺžiť o niekoľko dní alebo týždňov. Alebo môžete tiež zavolať priamo dopravcovi, po telefóne vám dopravca zásielku predĺži (viď kontakty hore).